• [b]Skott är roligt att öva![/b]

    Vad kan jag öva på "off ice" som jag har stor nytta av på isen? Att ständigt förbättra mitt skott (handleds-, drag-, backhand och slagskott) 100 skott om dagen... Kom även ihåg att öva på tekniken med en teknikkula. //Patrik Kolla denna länk för lite inspiration Flens HC Flames 25 mar 2011 0kommentarer
  • [b]Läsvärt[/b]

    Kolla in dessa informativa länkar: hockeycanada.ca Mera kostråd Hockeyakademin //Patrik Flens HC Flames 7 feb 2011 0kommentarer
  • Visa fler nyheter