• Nu får vi is i GB Hallen

    Hej på Er alla! Jag hoppas Ni haft en bra sommar och vilat upp Er inför hockeysäsongen. Isen håller på att spolas för fullt och ska vara klar i slutet av veckan. På måndag så kommer de första träningspassen att dra igång. Ni kommer få mer information om tider och m.m. av era lagledare. Skridsko och hockeyskolan kommer att dra igång första söndagen i oktober. Gällande Covid 19 så är det fortfarande avstånd som gäller men Hallen är stor så om man som vill komma och titta på sina barn så går det bra så länge man tänker på att hålla avstånd (1m åt alla håll till nästa sällskap) Sprita och tvätta händerna. Max 50st åskådare får vara i hallen samtidigt. Vi ses i GB Hallen! Flens HC Flames 25 aug 2021 0kommentarer
  • Vill önska alla en God Jul och Gott Nytt År

    Hej på Er! Nu är det bara en dryg vecka kvar till Julafton och snart kan vi lägga 2020 bakom oss! Covid19 släpper inte greppet och restriktionerna är hårdare än någonsin. För vår del så har kommunen bestämt att det inte kommer att bedrivas verksamhet för de födda 2004 eller äldre fram till och med den 10 januari 2021. Sen kommer nya beslut. De yngre barnen (födda 2005 och yngre) kommer att fortsätta som vi gjort och har sin sista träning den 28 december. Ta hand om Er och tänk på att hålla avstånd så hoppas vi på ett bättre 2021. Flens HC Flames 14 dec 2020 0kommentarer
  • Visa fler nyheter